tisdag 19 februari 2008

Mjao

Igar traffade vi nagra killar fran Berlin och akte pa efterfest i Shoreditch. Jag maste sluta efterfesta, jag har gatt runt som en levande dod hela dagen. Slapade mig upp vid tva och hangde med Moa till Karins nya lagenhet. Den var jattemysig, lite val stokig for min smak men jag ar ju sjuk nar det kommer till sant dar. Det basta var att hon hade en takterass med utsikt over alla Brick Lanes takasar, och nar vi satt dar uppe holl solen pa att ga ner over London, och det var sa vackert att jag nastan ville grata.

Varldens mest underbara lat, varldens mest underbara video:





It's not me
It can't be
It's not you
I can't do
What I do
If it's you
This is not happening
Mew - She came home for christmas

2 kommentarer:

babbs sa...

va sjukt avis jag blir! :(
Längtar som fan till 23e april!

Anonym sa...

asså du tjejen, fan va ni verkar ha d gött... låter ju helt fantastiskt gött med solnedgång o efterfester mest hela dagarna... själv jobbar jag o kl är nu 0457, d kan man ju oxå göra om man inte har något bättre för sig.

saknar dig/peter