lördag 23 februari 2008

Please call me Ursula

Med tanke pa att vi inte har nagot vardagsrum brukar alla pa 48 Stepney Green samlas i koket. Igar var vi extremt uttrakade och bestamde oss for att leka en liten lek. Den gick ut pa att nagon skulle rakna alfabetet tyst i huvudet, varvid nagon annan skulle saga "stopp". Darefter skulle man komma pa ord i nio olika kategorier som borjade pa den bokstav som det blivit. En kategori var "famous person" och nar bokstaven U kom skrev jag "Ursula from the Little Mermaid", for jag kom inte pa nagonting annat. Jag trodde val inte direkt att de andra skulle ge mig poang for det, men jag hade inte heller vantat mig den reaktion jag fick. Tamila slog sin ol i bordet sa hart att det skvatte over hela Alex, men han verkade inte bry sig for han skrattade sa mycket sjalv.

- URSULA!? HAHAHAHAHA. OH MY GOOOOOOD! EMMA YOU ARE SO FUNNY!

Sen spenderade de en halvtimma med att skrika ut Disneykaraktarer.

- SIMBA!

HAHAHAHAHA.

- CINDERELLA!

HAHAHAHAHA.

- PINOCCHIO!!!

Ja. Sa nu ar jag Ursula med hela huset. Varfor ar det alltid jag?

2 kommentarer:

Babbs sa...

hahahhahha dolls det är bara att gratulera!!! Synd bara tt hon inte hade hetat Urvee...

"Urve... Jag älskar inte dig, jag älskar Ursula."

Emma sa...

Hahahaha jag vet! Sa javla typiskt. Jag alskar dig Ursula...