onsdag 13 februari 2008

Tell no one about tonight

I natt nar vi satt i koket och drack vin och firade Alex fodelsedag fragade Tamila ifall vi inte kunde visa lite bilder pa vara svenska killkompisar som skulle komma och halsa pa. Hon sa att hon tyckte om svenska killar. Hon blev helt lyrisk nar jag visade lite bilder pa Johan, Peter, Erik, Oscar och alla... Hon ar helt hysterisk och skriker "MY GOD!" med portugisisk brytning hela tiden. Sedan borjade hon beratta om alla hennes manliga vanner som hade jattemycket muskler och hette saker som "Lorentzo" och "Olivier". Hon sa att hon skulle ta hit dom fran Portugal. Jag ar inte helt saker pa att jag vill att muskelpaketen Lorentzo och Olivier ska sova i rummet bredvid, men vi far val se...

Nar vi hade haft lite val mycket tjejsnack om Lorentzos muskler och Peters blonda har sa Alex att han kande sig lite utanfor.

- Okey... so do you like blonde guys then? skojade jag till det.

- I prefer brunets...

Hahaha. Bla bla bla bla bla bla.

Vi pratade vidare om allt och inget och efter ett tag kom vi in pa svenska pojkar igen, nar Tamila sa att hon skulle sitta pa flygplatsen och vanta pa alla SAS-plan innehallande "drop-dead gorgeous swedish men".

- I'm going with you, sa Alex.

Tystnad.

- MY GOD, whaaaat!? (Tamila)

- I came out to you guys earlier, remember!

- What? When?

- I said that I prefer brunets over blonde guys!

- Wasn't that a joke? Are you gay?

- Well... Yeeah. Didn't you see my face when you showed us all those pretty swedish guys?

Allting utmynnade i ett enda stort kramkalas nar vi insag att vi hade en bog i huset. Det kan inte bli mer perfekt! Jag har alltid velat ha en bogkompis. Jag ser framfor mig hur vi gar runt pa Camden market och shoppar knastrumpor med rosetter. (Jag vet att jag overdriver nu, Alex ar dessutom inte sa glammig, men det ar ju sa roligt!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt jobbat. Bebbe! Nu kommer ingen av dina killkompisar att komma och hälsa på. Eller är de tuffare än vad jag tror? :) Mamman

Emma sa...

Det hoppas jag verkligen, annars tappar jag tron på dom.