tisdag 18 mars 2008

Dagens i-landsproblem

Vad gör man en vecka i London utan pengar när alla andra jobbar? Och när det klassiska Londonvädret regn slagit till på riktigt? Jag tänkte från början att det skulle bli skönt att vara ledig ett tag innan jag började jobba igen, men den inställningen försvann långsamt men säkert i takt med att mitt konto blev alltmer tömt. Jag är pank! Som tur var hade jag framförhållning och tog med mig fyra säsonger av Nip/Tuck, som visserligen bryter mot allt vad feminism heter, men som ändå är ett bra tidsfördriv under dagarna. Moa och jag plöjde typ tio avsnitt i natt, ömsom skrattande, ömsom vridandes i plågor över män som har uppenbara problem med att visa ens ett uns av känslor och fäder som höjs till skyarna bara för att de stannar hemma tre månader med sin bebis. Please.



Boys will be boys..?

Inga kommentarer: