måndag 21 april 2008

Bittersweet

Jag har bara en sak att konstatera. Jag har levt ett slappisliv helt utan granser som anstalld pa Pressbyran Heden. Nu, snart 21 ar gammal, far jag kanna pa hur det ar att jobba. Pa riktigt. Och det ar alldeles, alldeles... FRUKTANSVART! Pressbyran Heden! Ta mig tillbaka! Jag gor vad som helst! Snalla! SNALLA!!!

Pa onsdag kommer Babbs. Wonderful. Jag har dessutom hela nasta helg ledig sa jag kan hanga med henne. Min manager Robert; en pinnsmal, pittoresk bog fran Polen med en halv framtand, sa dessutom att det ska bli helt underbart vader. Det ar hans fodelsedag och han ska spendera den helt ensam med tva flaskor vin i en park. Det var nagot av det mest inspirerande jag nagonsin hort. Nar jag fyller 21 ska jag aka till en park i London och bli full, helt ensam. Hur bittersweet ar inte det?



For nagon vecka sedan var det en ljuvlig solnedgang och vi gick till parken bakom huset och drack dyrt rodvin; som nagon glomt pa en fest vi hade, och pratade om livet. Till minne av den behagliga kvallen finns den har bilden, som enligt mig ar sa amerikansk att man nastan anar lite hamburgerdressing i hornet. God bless America!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men nu får jag ta och rycka in igen! Ensam och full i en park i London!? Vad har jag sagt om sådant? Det är NEJ. Jag utgår från att det är ett skämt. Inte roligt. Puss på dig. Mamma

Emma sa...

Mitt pa dagen!!

Sunet sa...

Glattisch mej sjäälv, hi hi... BLÖÖP