torsdag 24 april 2008

Falukorven = fabojantan?

Tamila fragade nyss ifall vi hade nagra svenska porrfilmer. Babben skulle darmed beratta om den sa valkanda "fabojantan", Sveriges mest beromda porrfilm. Men istallet for fabojanten sager hon falukorven. Och nej, Babbs skamtar inte, hon sager helt seriost fel. Falukorven! Herregud!

Dessutom visade vi varldens mest underhallande klipp fran "Sokarna", och Tami klammer: "Who is this Thorsten Flinck!? If you have any friends like him, tell me!!". Babben och jag dog, saklart. Jag har fortfarande lite ont i magen. "MMMMM. THORSTEN FLINCK! I REALLY LIKE". Nu ska vi visa Paolo Roberto i Stockholmsnatt och se ifall harfagerslakten ar nagonting som faller Tamila i smaken. Ifall inte, kommer jag flytta, for sure. Harfager for life, det sager jag bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

då vet vi vilken sabinas favoritscen är :P

Emma sa...

Vad...? Johan, ifall det ar du vet jag i alla fall vad du sysslar med nar ingen ser...