onsdag 23 april 2008

Nastan perfekt

Idag akte jag och Raul till Hyde Park efter jobbet. Jag har fatt annu en bog-kompis. Tank att jag skulle behova flytta till London for att finna sadana. Jag tycker verkligen om honom. Han ar sadar mysigt romantisk och fnissigt feminim. Och bara efter nagra veckor kan vi prata ohammat om det mesta. Det ar sallan man klickar sa med nya manniskor.

Det ar som sommar i London. Helt otroligt. Varje ar vid denna tidpunkten stannar man upp och fragar sig samma sak: HUR overlever man egentligen vintern? Man gar runt som i en dvala och kanner ingenting. Ofta tanker jag att vader ar overskattat, men gud, vad det har stort inflytande pa hur man mar.

Och jag kanner inte riktigt
Och jag lever inte riktigt
Under dagarna som inte riktigt finns
Men sa kommer en sasong igen
Och strommen gar igang igen
Och natterna blir ljusa
Och jag kanner
Och jag lever
Och jag minns


Lars Winnerback - Nastan perfekt



Hyde Park

Inga kommentarer: