lördag 26 juli 2008

If I am doomed am I the first on or the last? Am I just someone from the past?

Det har varit en bra vecka. Har for en gangs skull haft nagot som i alla fall liknar dagliga rutiner. Bortsett fran ett snabbesok pa puben igar, med Calle och Kristoffer. Anledningen ar inte sjalvdiciplin, den egenskapen kommer jag nog aldrig aga fullt ut. Jag har dock jobbat 8-5 varje dag, pa grund av att jag har fatt jobba med display-teamet i affaren. Har fatt designa hela min vaning sjalv, vilket verkligen var nagonting for mig. Det roligaste var idag nar jag fick valja ut outfits till skyltdockorna och kla pa dem. Nu nar Sabina fatt jobb och vi bestamt oss for att stanna i London ska jag gora mitt basta for att bli en display-manager.

Har nu en ledig helg framfor mig, och vi har inlett den med att kolla pa en helt otrolig lagenhet, som Gary tipsade oss om. Antagligen kommer vi inte fa den, men det kittlar lite i magen sa fort jag tanker pa att det kan vara mojligt... Nu nar jag ska gora London till min stad pa riktigt vill jag verkligen ha en lagenhet som kanns som ett hem. Inga mer bedbugs och halvt fungerande duschar.

Det har bandet fortsatter att imponera pa mig. De rosterna, det soundet, de texterna... Ibland ar det allt som behovs.

http://youtube.com/watch?v=PyrfzzUTzFk

No one has to hear, the sound of people laughing at their fear
And the ocean and sun are always there,
to make you happy if you're feeling scared of the darkness.

If I ever saw a ghost, it'd change the way I think.
I wouldn't gasp for air if ever I did sink.
I wouldn't struggle, I'd just let it all out fast,
and then start living in the past.

If we hold the hand that rapes the hand,
and everyone can feel the hand,
and nothing's gonna change,
it could be the time we're living in,
we'll never feel so safe again,
but love always remains



Tack for att ni gor livet lite lattare...

Inga kommentarer: