onsdag 9 juli 2008

Zzz...

Jag ar sa trott att jag somnar om och om igen, har pa Internetcafet. Jag ar for trott for att resa mig upp och ga hem. Jag vill inte ens ga hem, for vi har bedbugs i den har lagenheten ocksa. London ar den mest uppfuckade staden jag varit i. Anda valjer jag att bo har... vad sager det om mig?

Idag har jag hangt med Karin, vi gick langs Regents Canal och satte oss pa ett mysigt cafe med balkonger ut mot vattnet. Det var skont att traffa henne igen, hon kanner precis som jag infor London och framtiden... Vad ar det man gor? Ar det bra eller daligt? Vad ar det vi vantar pa? Och nar det val hander, kommer det vara vart det?

Just nu drommer jag mig bort till roadtripen i Usa, som jag vet kommer bli av en dag. Jag har lyckats fullfolja tva av mina resedrommar, varfor inte en till? Jag inspireras av en amatorvideo till Arctic Monkeys 505... Hur fantastiskt verkar inte det har:

http://www.youtube.com/watch?v=D98hrv-2gFg




En dag...

2 kommentarer:

moa sa...

ameeeeeeriiikaaaaa!!!

Emma sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!