söndag 13 juli 2008

You lose your hunger and you lose your way, you get confused and then you fade away.. Oh this town, kills you when you're young

Ibland onskar jag att jag kunde fa slippa mig sjalv, bara for en liten stund. Ut ur den har kroppen, ut ur mitt huvud, sluta tanka, sluta undra... Sluta finnas. Jag har alltid varit en grubblare, och jag har egentligen inte velat ha det annorlunda. Jag tycker synd om manniskor som gar genom livet utan att fundera, tanka efter, fantisera, dromma... Men ibland ar det lite av en forbannelse. Ibland blir det helt enkelt for mycket. Ibland kanner jag som idag. Fan, kan jag inte bara fa rymma fran mig sjalv? Och med Hakan i horlurarna blir det inte direkt battre. Fast jag kan inte lata bli... Som med sa mycket annat.

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är för sent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att du ligger vaken
i morgontimmen, när regnet slår mot fönstret
och det låter som nån går på dig
Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

Och vad jag bryr mig om nu, är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
är dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

Vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde det
Vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig


After work med jobbet...













Inga kommentarer: