söndag 17 augusti 2008

Am I what you wanted? Am I what you wanted?


En dag kvar. Jag vågar inte göra någonting, vågar inte ens resa mig från Kristoffers säng. Vågar inte blotta mig för livet så att det kan ta allting ifrån mig igen. Jag ligger hellre här, isolerad, och väntar. Livet är vackert just nu. Speciellt med Angus & Julia Stone i hörlurarna...

http://www.youtube.com/watch?v=wSdCfVB7atA&feature=related

Your sad eyes, they don't keep me alive
not like they used to
not like they used to
And your cold feet they won't find their way to me
it's not like you want them to
it's not like you want them to
And your big heart, it won't tear me apart
not like it used to
not like it used to

its all about
it's all about
it's all about
it's all about
what you wanted
Am I what you wanted?

Inga kommentarer: