söndag 3 augusti 2008

I don't mind if you don't mind, cause I don't shine if you don't shine

Mamma och pappa har varit i London och halsat pa mig. Det var sa roligt att ha dem har. Ibland glommer jag bort hur lyckligt lottad jag ar som har sadana underbara foraldrar. Tar det for givet. Mamma och pappa, tack for att ni finns!



Tog en drink med Oliv i Kings Cross, och nagra javla forlorare tog hennes vaska. Just pa den dagen. Nar hon redan var sa ledsen. De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete, men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen. Jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga, kan vi promenera hem i London-regn. Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen, och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Jag och nagra fran jobbet tog "nagra" drinkar i Camden igar efter vi stangt. Det blev helt galet. Sa mycket har jag inte skrattat pa lange. Har nastan glomt kanslan av att skratta sa intensivt att man far ont i hela kroppen. Hade glomt hur bra det kanns. Att jag var totalt dod pa jobbet idag gjorde inte sa mycket. Snart ska jag hem till Raul och Mikaela och fira hennes fodelsedag. Jag ar trott, men det gar nog over... Ska bara slita mig harifran sa jag kan ga hem och duscha. Men det ar svart att slita sig fran den har laten...

http://www.youtube.com/watch?v=6rndltmm3oE&NR=1

so fuck you, fuck you, fuck you
and all we've been through
i said leave it, leave it, leave it,
it's nothing to you
and if you hate me, hate me , hate me,
then hate me so good that you can let me out, let me out, let me out
let me out of this hell when you're around
let me out...
and fuck you, fuck you, i love you
and all we've been through
i said leave it
it's nothing to you
and if you hate me
then hate me so good that you can let me out
let me out...
it's hell when you're around...



Damien Rice.

Inga kommentarer: