måndag 11 augusti 2008

Livet, livet, livet...


Varldens finaste Raul, jag och tarta.

Idag har Babbs och jag storstadat hela vart rovhal till lagenhet. Kandes sjukt sugigt med tanke pa att vi bara bott dar en manad, och maste gora den slutgiltiga storstadningen. Hur som helst ar det i alla fall gjort, och inatt ar var sista natt innan vi far lamna skiten for alltid. Otroligt befriande!

Sitter har pa Internetcafet med en klump i magen. Vantar pa att Sam ska hora av sig. Han sa igar att vi antagligen skulle fa lagenheten, men jag har en dalig kansla i hela kroppen. Jag vet inte varfor... Men mina instinkter brukar stamma. Jag har nog aldrig velat ha nagonting sahar mycket i hela mitt liv. Ifall det inte blir av far vi alla fall bo hos Kristoffer och Calle tills vidare... Vara hjaltar. Kanner bara att jag inte orkar mer nu. Jag ar sa trott. Snalla livet, skulle du kunna vara lite barmhartig for en gangs skull?

My partners in crime:


www.ladyliv.webblogg.se


www.sabinaoting.blogg.se

Slutligen dagens musik; varldens sotaste sang, och varldens finaste video. Se, lyssna, njut:

http://br.youtube.com/watch?v=vr8WcwOKqxo

Inga kommentarer: