tisdag 28 oktober 2008

Alla bara babblar i mitt öra. Be bop a lula, be bop a lulaaa...

Jag sitter på pappas jobb och gör absolut ingenting. Jag borde, men jag gömmer mig här lite till. Förhoppningsvis faller inte hela Grafia på grund av att deras i och för sig viktigaste anställda inte jobbar röven av sig idag. Göteborg badar i solsken och det är tisdag. Det blev fyra-dagar-i-rad-helg, och ikväll nalkas det öl igen. Jag har dåligt med pengar för första gången sedan jag var tretton år. Nu förstår jag det här med ekonomisk kris som alla mina vänner gnällt om i alla år. Och det suger precis lika mycket som de sagt. Men en öl har man väl råd med. Eller fyra. Vi får se...

I kissed a girl and I liked it. När är Guldgalan? Finns det pris för typ världens mesta "pinnen-i-röven" låt? I så fall har vi en självklar vinnare! Fast snygg, det är hon faktiskt. Fan också.

Inga kommentarer: