torsdag 9 oktober 2008

Arbetslös + betonghjälm = vilken torsdagsmorgon som helst

Att vakna upp i mitt gamla rum i min gamla säng igår kändes faktiskt helt underbart. Ganska otippat, jag trodde jag skulle vakna med ett ryck och bara känna "NOOOOOOOO...". Men jag kanske har blivit av med lite av min hysteri. Jag får återkomma med det om en vecka.

Det var ju väldigt typiskt Göteborg igår dock, när vi frågade killen i garderoben på Pustervik ifall stället inte hade öppet till tre?

Smått i panik: "TRE!? Nej nej nej... ALDRIG på en vardag!!"

Nehepp. Skit i det då. Istället blev det kebab på Järntorget med världens underbaraste Facha och frugan, där vi fortsatte smida planer om vårt framtida band. Håll utkik efter tre argentinare och två svenskor, det kommer bli stort!

Och... jag har inte varit bakis på 8 månader. Förvånad att jag vaknade med betonghjälm efter första utgången i Sverige? Inte direkt.

Nu ska jag ner och anmäla mig som arbetslös!

Inga kommentarer: