torsdag 16 oktober 2008

Varför kan inte alla vara som du?

Jag såg nyss en video på Youtube som min allra bästa vän i London, Raul, har gjort. Jag visste att han var begåvad, men det här är helt otroligt! Jag hoppas för allt i världen att han kommer ifrån H&M så fort som möjligt och får göra det han är bäst på och älskar. Kolla bara in den här snyggingen :)

http://www.youtube.com/watch?v=zzC5wemsKY8


Jag tror aldrig jag har saknat någon så mycket i hela mitt liv! Förutom min Mikaela då såklart.



Det här var en typisk sak den här fantastiska människa kunde säga: "Emma, when you have my child, I don't want us to do it the fake way you know. I wanna have proper sex! I actually think you're the only girl who I could get it up for".

Och självklart det här, som jag kommer minnas för alltid: "Emma, you're one of the best people I've met in London. You're always ready for laughter and you have such a big, open heart. I really love you!"

Aaaaaah. Jag saknar honom så jag blir galen!

Inga kommentarer: