onsdag 15 oktober 2008

Det var fan det bästa jag hört sen jag konfirmerades!

Jag stjäl lite väl mycket ur mina vänners bloggar just nu men det här var bara för klockrent för att undgå:

Metros beskrivning av 80-talisten:

80-talisterna - Ångest

80-talisterna köper kravmärkt mjölk, har luffat runt i Thailand och vill köpa unisexkläder till sina barn. De får ångest vid tanken på pensionssparande och smältande glaciärer. Befinner sig i ett konstant tillstånd av beslutsvånda. Vill välja rätt partner, rätt utbildning, rätt karriär, rätt diet, rätt bostadskö och rätt kontakter.
Åttiotalisterna vill mer än andra ha allt på en gång och helst i förrgår. Gräset är ständigt grönare på andra sidan.

Och Sabina, jag håller med, det är absolut ingen tvekan vilket årtionde Emma Blomquist är född i...

Inga kommentarer: