onsdag 15 oktober 2008

Ett tidsfördriv att dö för

Göteborg har inte varit sig likt sedan jag återvände. Först var Facha här, en helt otrolig människa som vi träffade i London, och när han hade åkt mot nya äventyr i Madrid och Argentina kom Tamila och Jodie. Mitt Londonliv liksom förflyttades hit och det var gött mos överdos i fem dagar. Först nu börjar Den Svenska Vardagen infinna sig, och vad gör man inte bäst som arbetslös då än att leka lite med mobilen?



Jag och Moa



Olivia



Jag



KB



Moa




Mamma



Sanna



Karin



Olivia



Mikaela



Erik



Sabina



Peter



Mamma


Sedan kan man göra det här också, en himla käck tidsfördrivare som jag hittade på söta Emmas blogg (emmafransson.blogg.se):

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Säg till minken att fixa förfest!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Missa bussen. (Haha, typ sant)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Morgon stämplar frugan.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tänk på att vara tysta när ni kommer, och för allt i världen, glöm inte lägga fram mitt busskort!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
And don't forget, music music, sweet music!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Skjut mig, knulla mig bakifrån vad dåligt jag mår, helt sjukt... (=Peter bakis)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag sitter och dricker öl på Sejdeln nu.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Hahaha perfecto, amaazing Emma Emma.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Du är mongo, ditt mongo!
10. Din romantiska replik?
Är du ute?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Fan att det ska vara så svårt att få tag på alkohol i detta land.

Och nej. Jag har inte ett dugg tråkigt.

1 kommentar:

Emma sa...

Haha! 6, 7 och 11 är lätt bäst! ;D
Du är söt som socker! :*