måndag 10 november 2008

Damn, I wish I was a lesbian



Jag har världens snyggaste fruga. Och gällande allt det där andra... Det där som kallas livet... Jag tänkte sluta tänka på det ett tag. För ibland är det för ansträngande. Ibland blir det för mycket att hantera och då är det gött att göra det man egentligen inte borde; ignorera. Min syster har rätt när hon säger att det ibland är ganska skönt att må skit. För då vet man att man fortfarande bryr sig. Att det fortfarande spelar någon roll. Men ja, som sagt, jag tar det någon annan dag. Godnatt.

2 kommentarer:

Emma sa...

Gud vad bra skrivet Emma! Dock är det inte så lätt att ignorera att tänka på det så kallade livet. Jag försöker döva tankarna med vin, men det verkar nästan bli värre. Hmm..

Fin bild på Sabina förresten. Jag saknar er båda! :*

Emma sa...

Precis som Håkan säger, ibland är det för sent för vin. Speciellt om man använder det i syfte för att döda ångest och eventuell livskris. Dock är det en väldigt enkel och snabb lösning som man tenderar att falla in i alltför ofta. Hehe.

Vi saknar dig med!