torsdag 4 december 2008

I will never love you more than peanut butter


Moa och jag, eller ja, egentligen bara Moa, kom på att Lilla My är stilikonen nummer ett. Lykke Li-knuten, A-linjeklänningen och framförallt; kängorna! Otroligt cool.

Karin och jag funderade på att gå till Sjöfartsmuseet igår, och när jag surfade in på deras hemsida fann jag min nästa tatuering. Fågeln som kvinnan har i sitt hår. Kanske på axeln? Är lite osäker ifall jag ska ha med blomman dock. Och lite på färgerna. Det är fint med starka färger på old school tatueringar, men jag hade nog föredragit något mer diskret. Yeye, nu behöver jag bara vänta tills jag har råd och mod. Min tatuering i nacken tog femton minuter och är inte skuggad eller ifylld. Det här lär göra tusen gånger ondare.



Jag har hängt med Peter idag för första gången på väldigt länge. Min bäbis. Klockan är bara nio men jag är helt slut och ska sova snart. Har varit vikarie på min gamla högstadieskola. Franska och engelska. Sjukt jobbiga ungjävlar. Fast ganska charmiga ändå. Man känner ju igen sig. Tack gode gud att man aldrig kommer bli fjorton igen.

Inga kommentarer: