onsdag 24 december 2008

If you're a bird, I'm a bird

Nu vet jag inte riktigt vad som försiggår i mitt huvud. Lite kaos. Men ett ganska trivsamt kaos, kanske till och med tillfredsställande. Och kaos brukar inte vara något jag dras till. Medvetet. Trots det lyckas jag hamna i det gång på gång på gång men det är en annan historia. Vad som är skönt just nu är att ha något annat att tänka på. Fast det funkar i och för sig inte så bra men även det är en annan historia.

R? P? E? S?

Jag vet inte. Eller egentligen gör jag väl det, men det är inte alltid man får som man vill. En sak jag måste lära mig. Ikväll kommer Olivia till Göteborg. Jag är i och för sig i Småland, men ändå! På fredag får jag träffa henne. Som vanligt finns det ingenting jag blir gladare av. Nu måste jag fortsätta med hennes julklapp. Pank som jag är är det egen julklappstillverkning som gäller. Hoppas hon blir glad.




IF YOU'RE A BIRD, I'M A BIRD

Inga kommentarer: