fredag 23 januari 2009

?

Fick nyss värsta påhoppet på Facebook-chatten av min syssling som jag tror att jag aldrig har träffat. Jag hette något Håkan-citat på min status och han skrev massor om att "Facebook-poesi" är något av det värsta som finns och så vidare och så vidare. Först trodde jag att han skämtade så jag skämtade tillbaka. Sen insåg jag att han inte gjorde det då han började dra igång massa personliga angrepp. Irriterande. Vad har jag gjort honom? Sen tyckte jag mest att det var komiskt och frågade ifall han var full och loggade ut. Ska prata med mamma imorgon, jag vet ingenting om honom, han kanske är mentalt instabil eller narkoman eller någonting i den stilen. Det skulle ju förklara en del.

Har varit iväg en sväng ikväll och kollat på en lägenhet i Linné. Fantastiskt läge, det bästa man kan få, men mannen som bodde där föll under all kritik. Tyvärr. Ska kolla på en lägenhet imorgon, ett rum i Majorna hos en kille som också verkade lite skum. Innan när jag pratade med honom i telefon sa jag att jag skulle iväg och fika med min vän som fyller år... Då sa han: "Har du gjort i ordning dig än?" (?) "Eh, nej, faktiskt inte, jag har lite bråttom". "Är du, hehe, en sån där som tar lång tid på dig eller är du snabb?"... Eh? Förhoppningsvis var killen bara lite nervös för jag har haft nog med psykfall idag.

Inga kommentarer: