torsdag 8 januari 2009

Dagens outfit

You are raining in
I can't escape that feeling
You're dripping into the buckets I have placed
Where damage isn't already done


Efter fyra dagar ledigt såg jag fram emot att komma iväg på morgonen och göra lite nytta. Efter att ha lyckats missa två bussar (!?) samt glömma hoppa av på rätt hållplats (!?) lyckades jag ta mig till Almedal. Väl framme var leveranserna från Kappahl och Ellos försenade så min arbetsdag blev tre timmar lång... Som sagt, skönt att göra lite nytta. Dagen bjöd å andra sidan på fantastiskt väder så det gjorde väl inte så mycket. Speciellt inte när jag mötte upp med mamma och vi tillsammans köpte en fejkpäls med leopardmönster på Frälsningsarmén. Den är högst osmaklig, men jag älskar den! Nu får det gärna vara vinter för alltid. Eller ja, jag kanske trots allt överlever januari och februari. Den är till och med gjord i Paris! Här kommer lite bilder på min darling i sann modeblogg-anda! Paris, Milaano, New York!

*VILL HAAAAA*



1 kommentar:

s sa...

Jaaaaaaaaag låååååååååna