torsdag 15 januari 2009

Hemma på min gata i stan



Jag hittade den här gamla bilden. Det är min gata... där jag bodde under mina första månader i London. Tillsammans med Moa. Och Tamila och Ainslie och Alex. Jag blir så nostalgisk att jag nästan börjar gråta. Dessutom var det vår när jag bodde där... Och allting var nytt och spännande och just då kände jag att jag ville stanna i London för alltid. Tyvärr hände som vanligt en del skit som förstörde den känslan, men den fanns ändå där. Först kände jag inte igen det. Bläddrade bara förbi i albumet på Facebook. Men någonting fick mig att bläddra tillbaka. När jag tänker tillbaka på det nu känns det bara som en dröm. Det kanske är det som är mest sorgligt egentligen. Ska allting fint man har varit med om i det förflutna alltid kännas som någonting som endast existerat i en fantasivärld?

Inga kommentarer: