fredag 23 januari 2009

Kontoutdraget from hell

När jag vaknade i "morse", åter igen en bra bit över tolv, drog upp gardinen och såg det där jämntjocka gråa fuktiga, då tänkte jag; finns det något mer deprimerande än det här? Svaret kom fem minuter senare, när jag bläddrade igenom posten och hittade mitt kontoutdrag som speglar mitt liv från och med den 28 oktober: Änggårdens livs. Kings Head. Pusterviksbaren. Pusterviksbaren. Pusterviksbaren. L'assassino. Systembolaget. Kings Head. Kings Head. Jazzhuset. Kelly's. Taxikurir. Änggårdens livs. Sticky Fingers (när var jag där!?). Kings Head. Kings Head. Emmaus. Flying Barrel Pub (va?). Publik. Da Matteo. Kontiki. Kings Head. Kings Head. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset. Jazzhuset.............

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Nu är det fredag. Vad ska man göra ikväll? Andra lång kanske? Fast från och med nu betalar jag kontant så att man i alla fall kan ignorera sitt tvivelaktiga leverne...

Inga kommentarer: