torsdag 29 januari 2009

Optimist javisst

Jag gjorde en budget nyss. Den tillåter mig att spendera 260 i veckan... Deppigt! Då finns det inget annat alternativ än att hänga framför datorn i två veckor, för jag vet mycket väl att jag kommer spendera dubbelt så mycket i veckan ifall jag släpps fri i fika- och öldjungeln...

Sanna

Fan jag blir så jävla ölsugen hela tiden

Önskar nästan att mitt rum var stökigt så att jag åtminstonne kunde städa :C

Vad skall jag göra?

YNK

Emma

Ynk!

På ett sätt njuter jag lite av mitt meningslösa liv just nu...

Det är lite vackert på ett sätt... Jag, ensam i en stor villa i förorten, i svarta tights och en för stor tröja, 15 koppar kaffe, en cigg, lite meningslös TV-shop etc... Gotta love it! Det är så tragiskt att det blir inspirerande!

Sanna

Haha

Inga kommentarer: