tisdag 13 januari 2009

Tribute to Olivia

http://www.youtube.com/watch?v=SCchrKTVt3A

Tillägnar världens finaste "Tribute to Linn" av Anna Ternheim till den person jag saknar mest i hela världen. Idag när jag kom hem från jobbet brast allt. Jag kunde inte sluta gråta. Över allt och över ingenting. De där 132 punden jag idag märkte att jag var skyldig min engelska bank var bara en utlösande faktor. Jag är så trött på att allting är så motigt. Och jag är så trött på mig själv som inte klarar av det. Och jag är så trött på att älta detta om och om igen. Nere men uppe på fem. Hur länge till ska det behöva vara så? Det känns som jag inte vet vem jag är längre. Jag känner mig så jävla tom. Och jag har ingen aning om vad som skulle kunna fylla mig. Förutom alkohol men vi vet väl alla hur långvarigt det är...



- Olivia säger:
Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl
Och om du inte saknar mig så har du dina !!!! skäl !!!!
Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se
Att det regnade idag och jag tackar dig för det

- Olivia säger:
det bästa av allt.. haha hur bra passar inte det... det regnade till och med idag

- Olivia säger:
det är från mig till dig

Och det här är från mig till dig...

Waking up was kind of strange
The last two years have made a change
You were barely on my mind
Saying goodbye sure takes time

Soon you should turn 22
With your best time flying by
Not knowing where your future lies
And all prepared to conquer life

We get no answers from the past
No how the fire spread so fast
But New Year's Eve all turned black
Sometimes you're lucky
Sometimes you're not

Inga kommentarer: