fredag 23 januari 2009

You know that I could use somebody, someone like you

Karin, förlåt för att jag glömde din födelsedag! Jag är en hemsk människa. Du kan här se tillbaka på måndagskvällen/morgonen och lite andra fina minnen vi har tillsammans... och kanske bestämma dig för att förlåta mig? :) Den här våren kommer bli vår. Och vi kanske kommer sluta älta. Annars kan vi ju alltid älta tillsammans.

Vår lilla roadtrip...






Masthuggskyrkan...






Fika bland alla skummisar...




Vår fina toastbuffé...





Ett isigt och blåsigt Härlanda Tjärn...






Och lite annat... du och jag stumpan!














2 kommentarer:

sabina sa...

aw va fint :)!

Ulla, dah? sa...

Åh, a tribute to Karin, klart jag förlåter dig!! Det är många posingkort på oss, gillar mest det där du klippt bort Tamila!