torsdag 19 februari 2009

Jag är en fågel



Dålig uppdatering... Har inte haft någonting att skriva. Alls. Är så sjukt oinspirerad! Sooom vanligt. Hade en rolig kväll i lördags dock... Sandra och jag hamnade av en slump på "Balkan Beat Party". Förstår inte varför jag inte har varit där innan. Helt galet! Kändes som att man hade kommit in i en helt ny värld. Nu är det onsdag, igen. Imorgon är det torsdag, igen. Nu ska jag äta bulgur och kolla på "The Hills". Verklighetsflykt, check. Mitt liv känns för övrigt lite som en såpa. En såpa där det existerar många missförstånd och mobiltelefonintriger. Och där det enda man vill är att reda upp det själv med personen i fråga, fast att man helt enkelt inte kan. It sucks.

En recensent skrev en gång att när Antony sjunger gråter änglarna. Kanske lite väl dramatiskt, men ifall änglar finns och de kan gråta, är det nog precis vad de gör när de hör det här:
http://www.youtube.com/watch?v=40Br07CF0qk


Så fin...


Inga kommentarer: