lördag 28 februari 2009

Kul liv bajs och hiv!

Jag sitter ensam i Karins lägenhet på Stigbergstorget och dricker rom med hallonsmak och lyssnar på White Riot på repeat. Jag inväntar att Karin ska komma hem från swingkursen som vi båda infann oss på tidigare ikväll. Jag kan väl säga så att min begåvning på dansgolvet inte är riktigt lika knivskarp som mina övriga begåvningar. Bland annat som att dricka rom med hallonsmak med stil.

Nöjesguiden fixar festen ikväll... Jag planerar att bli fantastiskt full alternativt ta med lite laxeringsmedel att smyghälla i drinkar behörande bajenödigt folk. Det vill säga 90% av gästerna. Uppskattningsvis. Göteborgs IT-krets (Belfrage och Berggren?) here I come!!

1 kommentar:

sabina sa...

JAG ÄLDKSR DIG! Och dricker just nu eriis hembrända sprit. rock n roll nöjesguiden!