fredag 20 februari 2009

Yeeeeeey

- Du, visste du att Beyond Retro ska öppna i Göteborg?

- Jo. Jag har skrivit upp oss på invigningsfesten...

Karin är lite före mig, men vad gör det när min favoritaffär öppnar i Götet? Och precis i lagom tid för att mina pengar från a-kassan slinker in på kontot. I London hände det mer än en gång att jag valde shopping på Beyond Retro istället för ordentlig mat en månad. Vad gör det att man måste äta pasta med tomatsås varje dag när man får gå runt i de snyggaste stövlarna i stan? Måste gå ner till affären och fylla på förrådet med nudlar och bulgur...


2 kommentarer:

Mimmi sa...

emma babe, raul och min resa hande inte. big surprise.
kommer du inte till london snart?
jag vill KRAMA DIG!

Emma sa...

det är ju helt fantastiskt att denna underbara butik ska komma till göteborg ju! :D

var i butikerna både i london och i stockholm. kommer bli grejt! :)