måndag 9 februari 2009

- You like me too... - Ooh... yes I DO

Where do you go with your broken heart in tow?
What do you do with the left over you?
And how do you know when to let go?
Where does the good go?

It's love that leaves and breaks
The seal of always thinking you would be
real
happy
healthy
strong and calm

Where does the good go?

Ännu en helg har passerat i mitt liv. Den såg ut ungefär som den brukar = en beskärd del alkohol. En lite mer annorlunda aktivitet jag sysslade med otroligt mycket den här helgen var brudhäng i grupp. Utan dess like! Vilket faktiskt var nice. Dessutom kom Karin och jag äntligen iväg till Egg & Milk. Frukost i ren amerikansk tappning. Kvällen innan tog jag det här fotot:




Karin på en cykel i Sin City-anda, mer än så tänker jag inte berätta. Men det var fint. När jag satt på spårvagnen på väg hem till Amanda och gymnasiereunion igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Trots det blev kvällen som fyra i en. Förfest som faktiskt blev fantastiskt rolig, öl på Temple Bar, gamla goa Ritz... När klockan slog tre och då de flesta normala människor skulle ha tagit bussen hem satte jag mig istället i en taxi tillsammans med en nyfunnen vän och åkte till en svartklubb nere vid hamnen. Hemkomst: 07.30. Fast tack vare fint sällskap, min otroliga egenskap att hålla i mina (ej existerande) pengar när jag är ute, samt den fantastiska känslan jag får av att göra helt irrationella saker, var det absolut värt det. Trots att min kropp idag känns som en enda stor, värkande degklump. Ändå har jag promenerat i timmar genom berg och stad med Moa. Nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Men jag kommer väl inte kunna somna förrän långt efter tolv ändå. Never ending story...

Egg & Milk verses Emma & Karin = 5-1. Yey!



Inga kommentarer: