onsdag 4 mars 2009

Efterlysning


tjena

Umut Sahin
Idag kl 12:06

i dont know if ya still remember me.i dont even know where do i know ya from but i wanted to tell ya something.i was working in garage last year but this year i ll not be there.i own a restaurant in harbour side n it s with a danish partner... he s from denmark that s why i wanted to let ya know..if ya d like to visit us when ya come to turkey next time it s kordon bar in harbour side... ya can see da place from www.kordonbar.net ya ll love it :) hope to see ya again...all da best for ya

Varför är jag vän med den här mannen på Facebook? Och varför har han skickat det här mailet till mig? Och framförallt, varför har han döpt mailet till "tjena". Ifall någon vet vill jag väldigt gärna också veta. Back to work!

2 kommentarer:

sabe sa...

Men Umut!!! <3 Som jag letat och längtat! Han har ju, som alla andra, blandat ihop dig och mig!

Anonym sa...

Oh! Nu är allting glasklart och livet kan gå tillbaka till det vanliga. Tack Babbs!