fredag 27 mars 2009

Fördomsprofilen

Jag undrar vad någon som inte redan känner till min enorma charm, strålande yttre och imponerande intellekt hade trott ifall det enda de visste om mig var mina fem senaste bloggrubriker...

Den rätte för Rosing eller icke Den rätte för Rosing, det är frågan...

Arbetsintervju?

Arbetsintervju..?

Jättepattar och ståkuk.

Slampa på jobbet.


Jag låter det vara osagt.


Dagen har varit fin. Två underbara vårjackor inhandlade på Myrornas för den blygsamma summan av 170 riksdaler. (Tack Sara för studentrabatten, trotsa systemet, hell yeah!) Under kvällens senare aktivitet; nämligen bokomslagsfotografering i Vasastan, fick jag även låna hem Fridas röda kappa som jag fotades i. Tre jackor: en dag. Inte illa pinkat. Förutom stjärnglansen fick jag även en pojkvän för en liten stund. Att hans riktiga pojkvän "Steven från Stockholm" ringde var femte minut samt att vi skulle spela "aspackade och på väg hem för ett one-night-stand" sätter jag inom parantes for now.

Inga kommentarer: