måndag 9 mars 2009

Monday morning, feels like I'm going down

Jag vaknade verkligen inte på rätt sida idag. Snarare vaknade jag under sängen, upp- och nervänd, med känslan att jag absolut inte ville gå upp ur min varma kokong och tvingas gå igenom den här dagen. God, I hate mondays. Till slut kom jag upp och min helvetesmorgon fortsatte ända tills jag satt på spårvagnen sista sträckan mot jobbet. Då kom jag att tänka på den här videon på Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs


... och istället kunde jag knappt hålla mig för skratt. Var tvungen att ta upp mobilen och låtsas smsa. Jag är inte helt frisk. Och det tyckte nog inte resten av kommunaltrafikanterna heller.

- Är du man eller mus?

- Hihihi... Jag är en man... som älskar muuus!


Hysteriskt roligt.

Fint kollage på oss gjort av henne.



Måste jobba... orkar inte. Men måste verkligen.

1 kommentar:

sabina sa...

hahaha ja hysteriskt roligt! Helt jävla pårökt. Lite ohran över han nästan