tisdag 24 mars 2009

Om det regnar imorgon ber jag om ursäkt, men jag var faktiskt tvungen...

När jag kollar igenom bilderna jag tagit de senaste dagarna (minns typ hälften) kommer jag på att jag faktiskt har haft rätt kul. Söndag- och måndagsångesten pajar alltid det roliga.



















Fast det är fortfarande sant att jag har alldeles för roligt, alldeles för ofta.

På tal om att ha roligt... Melody Clubs comeback är ju faktiskt väldigt rolig, och ännu roligare är deras nya låt som spelas flitigt på p3 nu och uppskattningsvis tre månader framöver: You think you gotta get it tonight, but girls don't always wanna have fun. Det var ju jävligt politiskt korrekt!

Mindre roligt är att den här besten just dök upp på väggen:




Alltså, jag tänkte typ vara godhjärtad och låta den vara, men eftersom jag tycker att det är så fantastiskt roligt att plåga mig själv tog jag kort på den och zoomade in de håriga benen (som här, den var typ två millimeter stor - egentligen). Ni ser själva. Jag var ju tvungen att ha död på den. Jävligt politiskt korrekt.

3 kommentarer:

Caroline sa...

emma! om du vill dricka öl nån dag så ring mig - 0736 73 85 79. jag är kanske inte så värst roligt sällskap, är mest en bitter singelfitta utan något hopp om en bättre framtid. men efter en öl eller två kan jag underhålla med fula grimaser! kram carro

Emma sa...

men åh så bra, jag är ju en bitterfitta som är singel, så en öl oss emellan lär ju typ vara universums bästa mix. ingår det fylleraggning också? det vore roligt. team-raggning är det bästa! fula grimaser är också roligt!

Ullagulla sa...

Haha, vilka goa bilder! Och vilken äcklig jävla spindel!!! Jag fick rysningar i benen och ville instinktivt dra upp fötterna från golvet. Fy fan.

Haha. Är det en slump att ordverifieringsordet är schpa, misstänkt likt schlampa. Inte ens internet ger vika för dig Ingis!