måndag 9 mars 2009

There's not a lot for you to give if you're giving in...

... and there's not a lot for you to feel if you're not feeling it.




Olivia säger:

vad är din analys av mig? :D

Emma säger:

du vill inte veta

Olivia säger:

haha, misstänker det

Emma säger:

min analys av dig är att du är precis som mig

Emma säger:

fast lite värre

Olivia säger:

är det så illa?

Olivia säger:

hahaha

Emma säger:

HAHA

Olivia säger:

ååh allt är så mycket bättre när jag får prata med dig


Olivia kommer hem tio dagar i april. Och sedan kommer jag med henne tillbaka i en vecka. Olivia och London. Och pengar i och med att jag jobbar som ett as just nu. Jag kommer vara jävligt nöjd hela april. Sen är det maj. Och sen sommar. The end is not near, it's here.


Veckosummering:

Antal cigg: Antagligen fler än förra veckan, kanske 5? Men jag har fortfarande inte köpt något eget paket. Bara nallat på andras. Då är det okej!

Antal fyllor:
En och en halv (en rejäl och en knappt märkbar) - *typ nykterist*

Antal timmar jobb: Jag har slutat räkna.

Antal omkomster inombords: En - and they're just gonna keep on coming...

Antal fredagkvällar nerbäddad i sängen med yoghurtdraperade jordgubbar och Änglagård i DVD-spelaren: En.


Nej, nu blev det lite ofokuserat här. Klockan är sent för en karriärskvinna som jag själv. Moa, du har rätt, vi får lägga ner den här arbetargrejen, den fungerar inte.

Inga kommentarer: