måndag 4 maj 2009

Det är jag som är döööden

Tjena snygging!




Jag är helt och fullkomligt DÖD. Jag har firat mina sista dagar av frihet med en fyradagarsfylla. I fredags var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen och det kändes som att jag svävade i något slags ej existerande tillstånd utanför min kropp. Två morotsbiffar och en halvtimmas powernap senare satt jag dock på en bänk med Ninni och en flaska vin och hade det gött. Jag är sjuk. Det måste vara något fel på mig. Helt seriöst. Var får jag all energi från? Jag förstår verkligen inte. Öh!?

På tal om död. Igår buggade jag med en kille som var utklädd till lie-mannen. Han var faktiskt riktigt tilltalande under masken, bortsett från 3 liter svett; vilket i och för sig är förståeligt om man går ut i svart helkroppsmantel. Jag hade antagligen hånglat med lie-mannen ifall jag inte haft tankarna på någonting annat. Det vore ju något att skriva på cvt, höhö.

- HAHA, Emma dansar med döden.

- Asså, han är het! Kolla!


Imorgon måste jag börja bete mig som folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, så låter det här. Men när vi påstod att du såg väldigt blek ut verkade du stött och sårad. Självförvållat! Eller hur? Älskar dig ändå, men tur att du ska bära dig åt som folk nu. :) Mamman