onsdag 6 maj 2009

Time to (pretend?) behave

Två dagar på nytt jobb efter fyra dagars konstant rännande är en aning utmattande. Speciellt när man har 120 personer att hälsa på och 500 nya saker att lära sig. Trots det har det gått väldigt bra. Bäst hittills är Rose-Maries lilla rökrum i källaren; tre trappor ner från byggnadens övriga lyx, inrett med ett skrangligt bord, lite fåtöljer, några rör, jävlig lågt i tak och en och annan råtta. Det känns väldigt mycket Hogwarts och jag gillar det. Jag ska dock inte förneka att jag längtar tills klockan slår fyra på fredag och jag får återgå till mitt normala liv. Well, normalt kanske inte är rätt ordval.

Olivia, förlåt att jag inte lagt upp bilderna från London, jag vet att jag är otroligt seg. Här kommer din favorit. Finaste bilden någonsin, som du sa. Jag saknar dig och tack för allt du sa och gjorde.




- Och vi ska vara bästisar för evigt.

- Jaa, för evigt.


- Micke och Molle


Inga kommentarer: