tisdag 21 juli 2009

Hum hum hum

Angående det jag tidigare skrev. Eh, det går inte så bra. Det trodde jag visserligen inte heller. Nåväl, det är väl mitt livs nitlott. Ingenting att fundera extra över. Eller ja, litegrann. Typ ganska mycket.

Andra saker jag tänker lite för mycket på just nu är att jag måste gå till tandläkaren, måla om naglarna, se Gudfadern och Clockwork Orange som ligger och samlar damm hemma, äta lunch med x antal bekanta samt att det är så fruktansvärt, otroligt, olidligt irriterande med män som tycker att de är duktiga och exklusiva för att de råkar kalla sig feminister. De män som är tillräckligt trygga i sig själva och i sin manlighet för att gå emot alla normer och kämpa för kvinnornas rättigheter. De höjs till skyarna av både kvinnor och män, dessa riddare av östrogen. Samhällets hjältar. PLEASE.

Underbara du. Välkommen hem. Jag vet hur du känner.
Just breathe.


Inga kommentarer: