söndag 20 september 2009

Gone with the madness

Mitt skrivande är tillfälligt ur funktion med anledning av att jag inte fått internet att fungera i min nya lägenhet. Livet fortsätter dock att vara ganska underligt. Jag har fått ett avslut på någonting som tagit upp större delen av mitt liv och känslor det senaste året. Jag var osäker på ifall jag skulle känna ilska, sorg eller lättnad, men jag har till min stora glädje upptäckt att det mest är en stor lättnad. Closure, som de skulle säga i staterna. Jag återkommer när tekniken åter igen är på min sida.

I don’t regret you
Or that I met you
But I was too honest where games must take their place
It’s such a crime
But I was swept off my feet for the first time

For the first time I don’t need my pride
To you it was crazy, but i’m still excited inside
But I wanted you to desire me
I could have...
Gone with the madness

1 kommentar:

td sa...

oooh, you´re alive!!
:)