lördag 14 november 2009

Your ex-lover is dead

Jag sitter i min rödrosa sammetssoffa iklädd min systers leopardnattlinne från Lindex och extremt tuperat hår. Skall på HDK-fest som heter "Extreme scandal high fashion runway party". Eh. Tiden lär utvisa ifall det är lika bajenödigt som det verkar. Huvudsaken är att jag är as ready as I can be samt har en liter finvodka i kylskåpet. Dags att förstöra min rehabiliterade kropp och själ efter veckan i Egypten och åter träda in i alkoholens bitterljuva dimma! Cheers!


There's one thing I want to say
So I'll be brave
You were what I wanted
I gave what I gave
I'm not sorry I met you
I'm not sorry it's over
I'm not sorry there's nothing to say

3 kommentarer:

Anna sa...

Ta med toapapper!
Mor

Linnsan sa...

Fy vad bra och klokt och bitterljuvt du skriver. Ska börja läsa din blogg, verkligen!

Emma sa...

Vad roligt, tack!