onsdag 24 februari 2010

Frustration

Jag trodde aldrig att det skulle hända men jag börjar faktiskt känna ett litet sug efter att jobba. Fritid är så mycket mer värd när man har lite mindre av den. Det är konstigt för nu har vi varit här i snart sex veckor. Semestern borde avrundas snart. Jag spenderade hela gårdagen med min vän MacBook i knät och skrev på mitt engelska CV. Otroligt frustrerande. Då man vid detta laget är någorlunda begåvad på att uttrycka sig skriftligt på det svenska språket blir det en helt annan sak då man skall försöka skriva hög formell engelska samtidigt som man skall försöka sälja sig själv. Aaaah! Ville dunka huvudet i stenväggen x antal gånger. Men nu verkar det som att jag typ är klar, nästan. Jag önskar bara att man faktiskt slapp söka jobben samt skolas in i det eventuella jobb man kommer få. Jag hatar att vara nybörjade på något. Jag vill vara bäst med en gång.

Inga kommentarer: