lördag 20 februari 2010

Sen tar vi Berlin

Vi har precis varit på en konstig husfest. Vi enades om att skita i den och gå hem och kolla på natteve och äta tortillachips istället. Jag har köpt Spotify Premium i och med att mitt konto slutat fungera. Så nu knarkar jag musik dygnet runt för att göra det värt. Och det är helt okej för mig.

I wanna take you home
I wanna give you children
And you might be my girlfriend
Ye yea-yeah yeah yeah yeah


Tänker på Carro när jag hör Pulp. Och då samtidigt på Karin. De flyttar till Berlin snart. Vet inte exakt när för allting är upp och ner och bak och fram. Men snart. Kanske imorgon? Eller igår. Och jag är så glad för er skull. Båda ni förtjänar att komma till en stad som faktiskt lever upp till er ambition. Nu tar ni Berlin, och det ordentligt!

1 kommentar:

Gamla U sa...

Tack gullefjun. Tro det eller ej, men jag tycker mig känna viss entusiasm. Inte pepp. Entusiasm! Det du.