söndag 7 mars 2010

I say the right things but act the wrong way I like you I do but I can not stay

Jaha, så nu hade man ett jobb. Det gick ju någorlunda smidigt. 150 spänn i timmen för att kränga jeans till solariebruna killar med spikes är helt okej ändå. Jag får spela min i-pod vilket gör allting så mycket lättare. Min chef är grym förutom att jag misstänker att hon är lite smygrasse. Hon sa att hon trodde att en "gigantisk, somalisk man" hade gått in på lagret och snott kläder. Hon visste inte dock. Dessutom sa hon att indier är antingen väldigt trevliga eller helt dumma i huvudet, det finns inget mellanting. En enligt mig ganska underlig åsikt. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på regnet och åskan. Jag är trött fast ändå inte. Jag vill bli full fast ändå inte. Det bästa med mitt nya jobb är att det ligger vid South Bank, alltså bredvid kanalen. När jag gick över bron på väg hem kom det en ljummen vind som förde med sig ett stort antal löv. Hösten är på väg till Melbourne.

Inga kommentarer: