fredag 19 mars 2010

Jantelagen, kyss mig i röven!

Det är skönt att jobba för man uppskattar sin lediga tid så mycket. Idag exempelvis har jag firat min lediga dag med att diska i en timma. Väldigt uppfriskande, samt extremt nödvändigt efter vår BH-fest igår kväll där förberedelserna bestod av att baka pumpascones och choklad- och rödbetskaka samt att även äta detta + ostbricka + 10 liter rosé. Jag skall gå och kolla på ett rum på Brunswick street snart. Det verkar helt fantastiskt. Varav 100 andra personer som anmält intresse. Förstår inte riktigt varför jag ens slösar tid på att gå dit. Jag antar att det är en del av min djupt inrotade mentalitet att "det är bättre att ångra det man gjorde än det man inte gjorde bla bla bla". Samt att jag någonstans hoppas att de som bor där ser vilken underbar människa jag är och hur fantastiskt det vore att bo med mig. Vilket faktiskt är sant då jag både har ett hjärta av guld samt är extremt pedantisk och ser städning som terapi. Men det kan man ju liksom inte säga, eller?

Inga kommentarer: