fredag 5 mars 2010

Screaming from beneath the waves

Jag sitter i skinnsoffan i vardagsrummet, lyssnar på Echo & the bunnymen och hör regnet slå mot rutan. Skall snart börja laga middag till mina hårt arbetande sambos. Samt öppna 5-liters biben. Mitt nuvarande mål: bli full. Om några timmar landar Sandra i Sverige. Det är så otroligt konstigt. Hur mycket jag än saknar henne är det faktiskt ganska skönt att bo ensam i vårt pyttelilla rum (förlåt Sandy, men jag vet att du känner likadant). Vi är båda två vuxna, självständiga kvinnor och ibland vill man bara fisa ifred.

All at sea again
And now my hurricanes have brought down this ocean rain
To bathe me again
My ship's a sail
Can you hear it's tender frame
Screaming from beneath the waves

1 kommentar:

sandra sa...

Jag förstår exakt vad du menar :)