onsdag 3 mars 2010

Snorhjärna

Jag har spenderat de senaste två dygnen nerbäddad i sängen med näsdukar, swirl (glass) samt MacBooken och hela säsong 6 av Grey's Anatomy. Det är för övrigt (nästan) en större moralbomb än Sjunde himlen och faktiskt pinsamt dåligt, gotta love guilty pleasure. Idag kravlade jag ur min sjuksäng och åkte till havet, även om jag trodde att jag skulle dö på spårvagnen. Jag blir väldigt sällan sjuk men så fort mitt immunförsvar krackelerar det minsta förbereder jag mig på ond, bråd död. I St Kilda var allting dock frid och fröjd; palmer, solnedgång och sand mellan tuttarna. Och besked om jobb i centrum istället för Chapel Street. Önskar bara att jag inte hade fått hjärnstopp när managern ringde och helt glömde av när jag börjar på söndag. Ska jag ringa upp henne igen och ba: öh, när börjar jag? *bra första intryck* eller skall jag vara iskall och gå dit klockan 13.00? Jag är nästan säker på att hon sa 13.00, och jag har alltid rätt, fast som sagt; jag har nog för mycket snor i hjärnan för tillfället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till jobbet.
Var det vad du ville ha?

Anonym sa...

Anonym var pappa

Emma sa...

det är bättre att jobba i staden än på chapel street! men... när börjar jag!?